Кошик покупок (0)
Ваш кошик порожній!
Знижка 340₴
Автоматика для відкатних воріт Miller Technics 1000
Автоматика для відкатних воріт Miller Technics 1000
Модель: 72 Miller Technics

Автоматика для відкатних воріт Miller Technics 1000

порівняння

Miller Technics 800 - потужна автоматика для воріт до 1000 кг і шириною стулки не більше 9м. Надійний варіант для побутового користування.

Докладний опис
12000₴ 11660₴
На складі Придбати в один клік
Додаткове обладнання
Зубчата рейка (кількість)

Склад комплекту автоматики Miller Technics 1000:

    1. Привід з платою керування та вбудованим приймачем.
    2.  2 пульти радіокерування 4-х канальні.
    3. Монтажна основа до електроприводу.
    4. Комплект метизів для кріплення електроприводу.
    5. 2 ключа розблокування.
    6. Інструкція по монтажу монтажу.


    Хочу розгорнуто відповісти на питання, який мені іноді задають з приводу сумісності MillerTechnics 1000 с тими чи іншими воротамі.На моїй практиці ще не зустрічалося воріт, які б цей привід не потягнув. Його ставлять і на дерев'яні, і на ковані, і на ворота з профнастилу. По суті в 99 випадках з 100 потужний MillerTechnics 1000 с серйозним запасом міцності підходить, в тому числі для суворих умов. Я маю на увазі регіони, де морозні зими або дуже спекотне літо. Вони працюють безвідмовно, незалежно від конструкції, погодних умов, і ваги воріт до 1000 кг.

    Деякі не бачать сенсу в установці потужного приводу і цікавляться, може змонтувати мотор слабший? Але навіщо? Якщо приводи меншої сили поширених марок, наприклад, італійських FASC, Nice, Roger, BFT коштують дорожче. За фактом Ви витратите більше грошей, що купити менш надійний мотор з обмеженнями по монтажу через недостатню потужність.

    Незалежно від ваги і типу Ваших воріт, дуже раджу купувати MillerTechnics 1000, його запас потужності не буде зайвим. Чим більше сила, тим стабільнішою буде робота воріт. Подумайте самі, наскільки складно розрахувати запас сили для зрушування полотна примерзлого знизу або в торці. Таке буває досить часто під час відлиг або дуже сильних морозів. У спеку двигуни високої потужності не нагріваються до критичних температур. Тому, як то кажуть, запас кишеню не тягне, тим більше що ціна на MillerTechnics 1000 адекватна його технічним можливостям.


    Потужність 220 вольта асинхронного двигуна, який є серцем приводу, становить-350 Вт. Заявлена ​​споживана потужність вимірюється на холостому ходу, коли мотор знаходиться без навантаження. Трохи низько як для паспортних даних, тому що для деяких італійських приводів заявляється потужність від 200 до 500 Вт. Однак це не більше ніж маркетинговий хід. За фактом при визначенні потужності італійських двигунів на холостому ходу, що реальна цифра становить від 20 до 80 Вт, хоча виробник заявляє вищі силові можливості обладнання.

    Звинувачувати виробника в лукавстві не варто, адже існують різні методики вимірювань потужності. Можливо, споживана сила італійських приводів замерялась при максимальному навантаженні, а китайських - без навантаження. Як би там не було, в порівнянні з конкурентами MillerTechnics 1000 має більш високі показники сили струму на холостому ходу.

    Ось що мені дивно і дивно, дивлюся фото валів в зборі приводів преміального бренду (не стану говорити, якого з етичних міркувань). Що я бачу: вал обертається на втулках з полімерних матеріалів. Ну да, вони дешевші, ніж підшипники з металу, але ж марка мотора престижна? Яка тут може бути економія?


    Хочеться ще відзначити, що в приводі MillerTechnics 1000 блоків управління змонтований вертикально. Це не допускає потрапляння конденсату всередину корпусу. А волога буде утворюватися під пластиковою кришкою через різницю температур. У приводів Doorhan, Professional, An-Motors, і ще в ряді інших блок управління встановлений горизонтально. Природно, що при роботі двигун нагрівається і його температура стає вище температури навколишнього середовища, особливо великий контраст в міжсезоння і взимку. Конденсується на кришці волога неминуче потрапляє на двигун. А це - передчасний знос блоку управління. Конструктивний недолік можна компенсувати виносом блоку управління в окремий ящик. Зробити це можна тільки за умови подовження кабелів, що тягне додаткові клопоти.

    З MillerTechnics 1000 Вам не доведеться переживати через конденсат, його потрапляння в блок управління виключено, завдяки правильній компоновці моторного відсіку. Плата захищена ще й додатковою кришкою, так що високий ступінь захисту блоку управління забезпечена.

    Ротор двигуна Miller Technics потужний, товщина вала 20 мм, на валах встановлені підшипники 6204RS з резинометаллическими пильовиками.

    Провідна шестерня редуктора Miller Technics 1000 виконана зі сталі, розміщена на валу ротора двигуна.


    Хочу відразу відповісти на можливе запитання про відомою черв'ячної шестірні з бронзи. Ви можете запитати, чому деталь не сталева, адже сталь міцніше бронзи? Справа в тому, що площа відомої шестерні більше, ніж площа черв'яка. У тому випадку, якщо обидва елементи будуть виконані з жорсткою стали, черв'як (розміри якого менше) буде зношуватися більш інтенсивно, що повлеичет за собою підвищені зазори в черв'ячної передачі, з подальшим закушування і люфтами з биттям. Щоб мінімізувати знос черв'ячної пари, ведену шестерню виготовляють з більш м'якого фрикційного матеріалу.


    Механізм аварійного розблокування приводу (в народі зчеплення) призначений для розблокування і перекладу в ручний режим автоматики в разі відключення електрики або її поломки. Являє собою паз в сталевому сердечнику відомої шестерні приводу, в який входить подпружиненная прямокутна шпонка, виконана із загартованої сталі. Шпонка в пазу утримується пружиною. При поверненні ключа ексцентрик стискає пружину, яка тримає привід в заблокованому стані.

    Механізм розблокування наводиться в дію шестигранним ключем, який поставляється в комплекті.


    Увага! Якщо у вас заклинив двигун (не потрапив в уловлювач, проїхав магніт і т.п.), а ключ не повертається - Не сушіть ключ і тим більше не використовуйте розжарений шестигранник, так як ви все одно не розблоковуєте привід, але можете злизати гніздо під ключ. Для розблокування воріт зніміть зубчасту рейку і привід легко розблокується.

    Обмотка двигуна - виготовлена з міді, на обмотках встановлено теплове реле, що відключає двигун в разі перегріву.


    Корпус приводу виконаний з литого алюмінієвого сплаву, який стійко переносить навантаження і погоду протягом багатьох років.

    Характеристики
    Інтенсивність (%):
    40
    Клас захисту (IP):
    44
    Потужність
    350
    Вага, кг
    15
    Гарантія(місяців)
    36 мес